Domowy recykling

Nigdy nie lubiłam nic wyrzucać, 
dlatego szukam rożnych sposobów wykorzystywania niepotrzebnych rzeczy. 
Przeglądając internet można znaleźć wiele ciekawych inspiracji na recykling niepotrzebnych przedmiotów modny jest też DIY - Do it yourself  czyli tworzenie różnych przedmiotów własnoręcznie.

  Wykorzystując rzeczy ponownie przyczyniamy się do ograniczenia śmieci, 
dbamy o środowisko oraz  o swój portfel  :). 
Jest to też sposób na kreatywne spędzanie czasu dla dorosłych i dzieci, 
można wspólnie  zrobić coś z niczego i dobrze się przy tym bawić. 

Moje wyroby ze starych gazet już znacie, ale do wykorzystania jest jeszcze mnóstwo materiałów.

Plastikowe butelki wykorzystałam praktycznie:

do rozsady roślin


i do "ogródka"ziołowego
 jednak niezbyt ładnie to wyglądało

użyłam jako osłonek skarpetki,  bo mam pojedyncze egzemplarze bez pary - 
czy u Was też giną skarpetki w niewyjaśnionych okolicznościach ? :)
Trzymam te pojedyncze z nadzieją, że odnajdzie się  ich para,  a teraz znalazłam dla nich inne  zastosowanie
 

Z moim 3 letnim synkiem zrobiliśmy z butelki, kleju i papieru samochód, 
może nie jest piękny ale ile miał frajdy... :)




3 komentarze:

  1. super pomysły :) u mnie też jeden kwiatek dostał doniczkę z butelki po wodzie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na butelki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ciągle kręcę i coś plotę , Blogger